PWPW S. A. realizuje projekty strategiczne dla bezpieczeństwa państwa i jego obywateli. Oferuje produkty zabezpieczone o najwyższej światowej jakości. Jej klientami są przedsiębiorstwa, instytucje rządowe i banki w Europie, Azji, Afryce
i Ameryce Południowej.
Wykorzystując najnowocześniejsze technologie zabezpieczeń, PWPW przygotowała nowy paszport promocyjny.
Graficznym wątkiem przewodnim paszportu jest życie i działalność Marii Skłodowskiej-Curie.
Naszym zadaniem było opracowanie projektu graficznego katalogu, prezentującego potencjalnym klientom, gościom międzynarodowych targów, walory nowego paszportu.
To zadanie wykonaliśmy na 16 stronach, niepowlekanego, szlachetnego papieru, w eleganckim i jednocześnie funkcjonalnym formacie 30 x 30 cm, w efektownej okładce, z przodu ażurowej, z wykrojnikiem w kształcie logo firmy, z tyłu podwójnie złożonej, pozwalającej na umieszczenie wzoru paszportu. Przedstawiliśmy kluczowe elementy graficzne, specjalne techniki drukarskie i introligatorskie, stosując formułę powiększeń makro, z charakterystycznymi dla takiej graficznej frazeologii precyzyjnie wykreślonymi odnośnikami do opisów. Zastosowaliśmy dwa rodzaje typografii; do odnośników, opisów i dłuższych tekstów użyliśmy klasycznego, eleganckiego kroju, zaś do tytułów, podtytułów i zmiennej paginacji użyliśmy kroju nowoczesnego, nawiązującego do brutalnej estetyki szablonowych napisów na paczkach i towarowych kontenerach podróżujących przez granice. Kompozycja barwna każdej ze stron katalogu wynika z kolorystyki przedstawianych elementów graficznych stron paszportu.