Coco Farm to firma sukcesywnie wprowadzająca na rynek nowe produkty z orzecha kokosowego. Mają one wyjątkowe właściwości odżywcze, zdrowotne i smakowe. Są poszukiwane przez odbiorców ceniących zdrowy tryb życia i ekologię.
Woda kokosowa pozyskiwana jest z wnętrza młodego, zielonego orzecha kokosowego. Posiada zbawienny wpływ na wygląd i zdrowie oraz na kondycję umysłową i fizyczną, ze względu
na swoje właściwości izotoniczne.
Coco Vigo to nowa marka wody kokosowej oferowana przez Coco Farm. Jest połączeniem najczystszej, organicznej wody z wnętrza młodego kokosa z przecierem owocowym, dostępne w dwóch smakach.
To linia produktów dla kobiet dbających o siebie. Kobiet aktywnych i nowoczesnych. Kobiet, które dbają o zachowanie równowagi i dobrostanu.
Są świadome, że stan ten mogą osiągnąć dzięki dbałości o zdrowie i wygląd. Wiedzą że sposób ich odżywiania wpływa na samopoczucie, wygląd
i jakość życia. Hołdują zasadzie: „jestem tym co jem”.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo produktu i jego opakowania. Założeniem podstawowym było zastosowanie szklanej butelki oraz etykiety typu „sleeve” zabezpieczającej przed szkodliwym działaniem światła.
Logo stworzyliśmy na bazie prostej, nowoczesnej typografii, z charakterystyczną, oryginalną literą „g” z roślinnym detalem. Powstała wyrazista forma, dobrze wpisująca się w kształt butelki i w układ graficzny opakowania.
Głównym motywem, stanowiącym jednocześnie tło dla logo, jest kompozycja owoców i wody kokosowej. Na pierwszym planie znalazły się dwa przekrojone zielone orzechy kokosowe, z których wnętrza energicznym strumieniem wypływa woda. Jako drugoplanowe znalazły się owoce określające smak napoju. Tę funkcję, pozwalającą rozróżnić smaki, pełni też kolor etykiety na nakrętce.
Całość daje wyraz świeżości, naturalności, witalności i smakowitości.
Walor premium podkreślony jest eleganckim zestawieniem matowej powierzchni etykiety z wybiórczo położonym błyszczącym lakierem.
Tylną część etykiety wypełniają szczegółowe informacje o produkcie.