Neuron to agencja Public Relation, oferująca doradztwo, planowanie strategiczne i prowadzenie działań z dziedziny komunikacji.
Po kilkunastu latach działalności firmie należał się – w końcu specjaliści od PR wiedzą o tym najlepiej – nowy, spełniający wymagania czasu wizerunek – logotyp, identyfikacja wizualna i strona internetowa. Zaprojektowaliśmy znak wyróżniający się charakterystycznym sygnetem; litera „N”, inicjał nazwy firmy i jednocześnie symbol sieci połączeń i relacji. Dynamiczna, żywa, barwna, dekoracyjna forma, na zasadzie kontrastu, komponuje się ze statycznym, uporządkowanym, funkcjonalnym układem typograficznym. Zestaw corporate identity wykorzystuje elementy graficzne logotypu: sygnet, charakterystyczne skosy, kolorystykę i typografię. Treści publikowane na stronie neuron.pl mają niezwykle merytoryczny charakter. Ich przedstawienie wymagało od nas dużej dyscypliny w projektowaniu. Przejrzysty układ funkcjonalny strony konsekwentnie wpisaliśmy w proste ramy graficzne systemu identyfikacji wizualnej. Nasz Klient zyskał nowoczesny, świeży, wyróżniający i, co w tym wypadku było istotne, funkcjonalny wizerunek.