Jet Story to polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców; największy – w tym segmencie – przewoźnik w Europie Środkowo-Wschodniej.
Oferta Jet Story jest skierowana do sfery najbogatszych klientów na całym świecie: osób o najwyższych dochodach, największych majątkach, cieszących się największym prestiżem, członków elit. Są to osoby korzystające na co dzień z dóbr luksusowych, z usług na najwyższym poziomie. Dotarcie do tej grupy osób, zyskanie ich atencji wymaga od firmy Jet Story precyzyjnie przemyślanych działań komunikacyjnych i konsekwencji w kreowaniu wizerunku. Zadanie jakie przed nami stanęło, to opracowanie koncepcji strony internetowej (scenariusz, treści, projekt graficzny, programowanie) oraz przedstawienie innych propozycji działań budujących wizerunek i wpływających na sprzedaż (identyfikacja wizualna, interactive, BTL)
Zaproponowaliśmy nową kolorystykę logotypu: ciemny, głęboki granat, dający efekt złota beż i sterylna biel. W takim zestawieniu barwnym logotyp zyskał na elegancji, szlachetności i powadze a, jednocześnie, lekkości. Tym samym, ta kolorystyka stała się czynnikiem wszystkich elementów identyfikacji wizualnej firmy. W pracy nad koncepcją strony internetowej i dalszych działań komunikacyjnych kluczową rolę odegrał, stworzony przez nas, claim marki: Jet Story. The Story of Unique Experiences.
Wielowątkowa narracja strony www, oparta o koncept „The Story of…” zachęca odbiorcę do „doświadczenia” walorów podróżowania
i korzystania z usług oferowanych przez Jet Story. Przy wieloodsłonowym scenariuszu, struktura portalu jest przejrzysta i logiczna. Funkcjonalnie łączy mnogość rzeczowych treści z przekazem o emocjonalnym odcieniu. Grafika strony jest oszczędna i elegancka, pozwala eksponować piękno przedstawionych na fotografiach samolotów.W duchu opisanej koncepcji zaprojektowaliśmy szereg rozmaitych materiałów promocyjnych
Jet Story. Powstał wyrazisty wizerunek firmy mającej świadomość jakości swoich usług i świadomość najwyższych oczekiwań swoich klientów.