Moto Care

Firma Autoland, specjalizująca się w produkcji kosmetyków samochodowych, poszerzyła swój asortyment o gamę preparatów do pielęgnacji i konserwacji motocykli – Moto Care.

 


Motocykliści są szczególnie wymagającą klientelą; traktują swoje pojazdy ze szczególną atencją i pietyzmem; poświęcają im dużo czasu. Każdy detal maszynerii musi być nie tylko czysty, ale powinien lśnić. Społeczność motocyklowa ma poczucie silnej więzi, a jej członkowie lubią manifestować swój oryginalny styl.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo serii oraz opakowań. Chcąc odnieść się do stylistyki motocyklowej i połączyć estetyczne trendy panujące w tej sferze, wybraliśmy do projektowania biel, czerwień i czerń.

Stworzyliśmy prosty ale mocny i wyrazisty logotyp, skonstruowany z nowoczesnego, technicznego w charakterze kroju, dobrze komponujący się na różnych kształtach opakowań. Przejrzyście i czytelnie usystematyzowaliśmy i uporządkowaliśmy wszystkie informacje tekstowe; wzbogaciliśmy je o komunikatywne piktogramy i instrukcje. Każde opakowanie przyciąga wzrok fanów jednośladu stylową, czarno-białą fotografią lśniącego detalu, która działa nie tylko na emocje, ale dopełnia też informacji o zastosowaniu produktu. Udało nam się stworzyć bardzo silny, spójny i wyróżniający wizerunek brandu stylowego i jednocześnie nowoczesnego.