Firma Harper Hygienics jest wiodącym producentem artykułów higienicznych. Jednym z nich jest marka Kindii, dedykowana do pielęgnacji niemowląt i dzieci. W gamie produktów Kindii znajdują się chusteczki nawilżane oraz patyczki higieniczne i płatki kosmetyczne.
Naszym zadaniem był lifting logotypu marki i zaprojektowanie opakowań całej gamy wraz z opakowaniami zbiorczymi, a następnie opracowanie materiałów POS i strony internetowej. Najpierw opracowaliśmy architekturę marki ustalając hierarchię komunikatów podkreślających walory produktów Kindii i wyróżniających je w kategorii. Projektując nowe logo Kindii, zachowaliśmy dotychczasową, czystą i oszczędną, kolorystykę. Zaproponowaliśmy nową typografię i stworzyliśmy kompozycję o żywym, ruchliwym wyrazie. Projektując opakowania mieliśmy na względzie zarówno walor emocjonalny, jak i funkcjonalny, komunikacyjny.
Czystość bieli z subtelną dominantą pastelowej barwy, podkreśla higieniczność produktu. Stanowi korzystny kontekst dla delikatnej karnacji skóry małych bohaterów i dobitnie brzmiącego granatu logo. Wszystkie komunikaty dotyczące właściwości produktów, zarówno na froncie, jak i bokach i z tyłu, zostały przejrzyście uporządkowane z zastosowaniem specjalnie zaprojektowanych znaków. Stworzyliśmy wizerunek produktu wyróżniającego się na półce, cieszącego oczy i wzruszającego serca rodziców.