Elavia to nowa marka na rynku produktów wspomagających odchudzanie. Ten wysoce konkurencyjny rynek oferuje setki produktów i komunikatów dających jedną słodką obietnicę
– “z nami schudniesz”.

 


Naszym zadaniem było opracowanie strategii komunikacji dla Elavii. Pierwszy etap projektu obejmował stworzenie key visual’a, który zawierałby całą esencje marki, a następnie opracowanie na jego podstawie materiałów POS do aptek i zaprojektowanie strony internetowej (funkcjonalność, projekt graficzny, zawartość). Kolejnym etapem było przygotowanie scenariusza spotu telewizyjnego i billboardu sponsorskiego.


W wyniku analizy komunikacji i pozycjonowania konkurencyjnych produktów podjęliśmy decyzję
o zbudowaniu strategii opartej na najbardziej wyróżniającym atrybucie marki – naturalności. Produky Elavii składają się wyłącznie z wyciągów roślinnych, które wzmacniają naturalne funkcje organizmu sprzyjające odchudzaniu.

Analizując postawy i zachowania grupy docelowej, doszliśmy do wniosku, że konieczna jest zmiana postrzegania naturalnych preparatów jako mniej efektywnych i przedstawienie ich jako równie skutecznych.
W tym celu posłużyliśmy się racjonalnymi argumentami. Przedstawiliśmy siłę 14 naturalnych wyciągów roślinnych, które wchodzą w skład Elavii.
Tak powstał gorset utkany z roślin i claim marki: “Bądź szczupła siłą natury”.


Gorset i jego elementy roślinne stały się motywem przewodnim w komunikacji marki. Stanowią one dekoracyjną ramę portalu www.elavia.pl wyróżniają wszelkie materiały informacyjne i towarzyszą akcjom PR. W reklamie telewizyjnej “Suwak” natura Elavii w spektakularny sposób przedstawia siłę działania produktów.