Schulstad

Schulstad jest międzynarodową marką pieczywa istniejącą na rynku polskim od 25 lat i historią sięgająca 1880 roku, która potrzebowała polskiej odsłony swojej strony internetowej. Zadaniem było stworzenie i wdrożenie (w ramach globalnej platformy) treści dostosowanych do zainteresowań i zwyczajów polskich konsumentów.

 


Stworzyliśmy komunikację marki Schulstad, kładąc nacisk na atuty produktu, takie jak brak konserwantów, higieniczne opakowanie i polskie pochodzenie składników. W tym celu zaprojektowaliśmy strukturę strony, dobraliśmy odpowiednie zdjęcia, stworzyliśmy ikony i napisaliśmy teksty. W komunikacji postawiliśmy markę w roli doświadczonego eksperta w dziedzinie wypieków. Na stronie oprócz prezentacji produktów, możemy zaczerpnąć wiedzy o procesie produkcyjnym, rodzajach i właściwościach chleba, ale też znaleźć przepisy na rozmaite chlebowe frykasy. Smacznego!