Kindii to marka Harper Hygienics znana od wielu lat. Już wcześniej podjęliśmy się rebrandingu marki, teraz prezentujemy nową linię produktów Kindii – Kindii Pure. Wszystkie artykuły Kindii Pure charakteryzują sie hipoalergicznością i prostym, przyjaznym dla bobasa składem. Oprócz tradycyjnych chusteczek, patyczków i płatków, marka wprowadziła także pieluszki.
Zaprojektowaliśmy logotyp subbrandu Kindii oraz całą linię opakowań oraz plakat promocyjny. Na potrzeby projektu stworzyliśmy charakterystyczny wzór, który wykorzystany jest jako tło we wszystkich produktach.
Siostrzanym produktem chusteczek nawilżanych Kindii Pure są chusteczki do skóry wrażliwej Kindii Cream. Im również zaprojektowaliśmy opakowanie i plakat promocyjny.
Kindii to marka, która dba o maluszki od urodzenia, a Kindii fun to chusteczki nawilżane skierowane do nieco starszych dzieci, które uczą się samodzielności.
W zadaniu chodziło o to, żeby starszaki nie miały wątpliwości, że to produkt dla nich, a nie dla bobasów. Opakowania są więc o wiele bardziej kolorowe, z motywem wesołych „kroplozaurów”, czyli dinozaurów powstałych z kolorowych kropel wody. Wszystko po to, żeby przez zabawę uczyć dobrych nawyków higienicznych. Kindii fun to papier nawilżany o zapachu truskawkowym oraz chusteczki buzia&rączki. Do obydwu wariantów stworzyliśmy stosowne key visuale.