Yumm You to nowa marka na rynku kosmetyków naturalnych. To gama produktów opartych na tylko naturalnych, ekologicznych i jadalnych składnikach z czego wynika ich idea – kosmetyków, które można jeść.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie logotypu marki oraz opracowanie graficzne serii opakowań.
Miękka, naturalna forma logotypu została wypracowana dzięki tradycyjnemu, odręcznemu rysunkowi; każda z liter uzyskała oryginalny, niepowtarzalny kształt. W taki sam sposób – mając na uwadze ideę produktu – zaprojektowaliśmy opakowanie. Stworzyliśmy autorskie, rysunkowe ilustracje. Subtelna, szara kreska dopełniona jest delikatnymi plamami pastelowych barw. W gąszcz egzotycznej, kokosowej roślinności – organicznie, ale w uporządkowany sposób – wkomponowaliśmy merytoryczne treści. Zróżnicowanie kolorystyczne pozwala wyróżnić poszczególne produkty z gamy.
Powstał wizerunek kosmetyków, uwiarygadniający w pełni ich naturalne pochodzenie, a dzięki specyficznej formie graficznej, odwołujący się również do zmysłu smaku.